Maailma on karanteenissa. Ei saa liikkua, ei saa kokoontua, ei saa yskiä päin naamaa. Samaan aikaan ihmiset ostaa kaikki makaroonit ja vessapaperit. Ostakaa nyt hyvänen aika vaikka tonnikalaa sen makaroonin kaveriksi, ette te pelekällä vehnällä elä. Elekää missää Jumalan rakkauessa ajatelko toisia. Ei se kannata. Ostakaa kaikki. Etuasemassa olette te, jotka olette riskiryhmää. Teillä on tunti aikaa ostaa kaikki paskapaperit ja muuta. Ostakaa, koska kohta tullee tappaja korona, ompahan mitä perinnöksi antaa. Lavallinen paskapaperia.

Jos oot sairas, pysy kotona... jos pinnaat töistä sillä verukkeella, että on "nuha" ei siltikää kannata ruuhka-aikaan työntyä kauppaan. Siinä tilanteessa kannattaa mennä vasta sitte ku väen paljous ja joka 3 tunnin välinen eläkeläisaalto on menny ohi. Saattaa sitte olla myös, että ei työkaverit nää... 

Jos oot sairas, elä mee kauppaan. Heittäyvy rinsessaksi, tai ota koiranpentu ilime ja nakita joku muu. Mutta jos kuitenkin pittää itellä mennä, pese käpäläsi, ryi hijaan, elä yski kettää päin naamaa, Elä lähmi kaikkia tomaatteja yms mitä terveellisesti ajattelevat lähmii. Suunnittele kauppareissusi niin, että pääset äkkiä pois. Väistele lottoa tekeviä. Valitse nopeampi kassa. Elä yski kettää päin, paitsi jos se on sinun arkkivihollinen. Sillonkin miettisin- onko sen väärti. Ajattele vaan, että kärsi kurja kärsi. 

Kerrankin saa olla kotona. Voi postata sosiaaliseen mediaan, että minä se oon karanteenissa ihan vapaasta tahdosta. Tässä sitä ollaan karanteenissa, katotaan telekkarista, kuinka idiootit menee rannalle, jonne kohta kaikki exät tullee. Sitte ne ryyppää ja nai. ,Se se on korkeakulttuuria se. Mutta hei. minä olen karanteenissa. Oon hyvä tyyppi. Minä pelastan maailman.

Silti jostai ruuhka Suomessa on hirveän hieno ajatus lähteä Lappiin, jossa on jo koronaa ... mutta hei... mullon loma, minä voin sinne mennä. Pysykää nyt jo kotona, ku kerranki saa. Ei tartte ressata, voi vettää kalsarit jalakaan, kahtoa töllöä, viettää sitä ns laatuaikaa kotona perheen kanssa. Ilman ressiä... voiaan vaan olla. 

Hattua nostan kaikille vanhemmille, jotka kotona hoitaa etänä omat työnsä, ja samalla huolehtii siitä, että lapsoset hoitaa omat etäkouluhommansa. Minä syrjäytyneenä paskiaisena huolehin vain, miten meiän kesän näytelmän käy, miten meiän 30 v juhlien käy. Toiset huolehtii omasta työstä ja lastesa koulunkäynnistä. Minä nostan hattua kaikille vanhemmille, jotka tätä tekkee! Suuri arvostuksen osoitus.

Maapallo tykkää tästä, Maapallo ajattellee, että jes, nyt on Venetsiassa vedet puhdistautunu, ku ei ennää turistilaumat oo täällä maleksimassa. Nyt saa maapallo levähtää. 

Pysykää terveinä, käyttäkää maalaisjärkeä, levähtäkkää