Minä oon murissu koko aamun tyhjänpäältä, mutta ku kävin kaupassa, minun mieleni piristy oitis. Eräs tytär seisoksi pihalla miehesä kanssa, niin minun silimiin sattu, kuinka korkealle oli kulumakarvat piirretty. Keskellä ohtaa kepotti puoliympyrät.Tästä huvittuneena tein kauppaostokset, enkä kärsiny lainkaan kaupparaivosta, josta ylleesä kärsin. Tästä juontuki mieleen, että pitäneekö itelläki ajella nämä bresnevit pois ja alakaa piirtelemmään itelle kulumakarvat. samalla voisi hämätä ihmisiä. piirtelis ne sen näköseksi, että toinen oisi yllättyny ja toinen surullinen. Joku päivä voisi ollakki pelekästään salaperäisen mietteliään näkönen. Jos ihmiset kuvittellee, että on jokseenkin surullinen, voi piirtää ne puoliympyrät ylösalas, niin että ne oisi hymynaamat. Joku päivä jos ei kehtaa tehä kahta kulumakarvaa, voi piirtää yhen yhteneväisen viivan. Sitte jos on kovin väsyny, voi ne piirtää suoraan silimien alle. 

Jos haluaa tyylin muutoksen, voisi piirtää itelle samalla silimälasit ja punasella tussilla omenaisen punaiset posket.. Menis töihin, jos työskentellee semmosessa laatikkomaisessa toimistossa ja kyyristellee siellä omassa kuutiossaan siihen saakka, kunnes joku koputtaa olokapäähän nostaa sitten katseensa ja sannoo, "Niiiiiiiiiiiiiiinnnn!" 

Sammaan syssyyn voisi ajella hiukset päästä ja piirtää jokapäivä mieleisensä tukkatyylin. Minä suosittelen homer simpson lookkia.

P.s -1 kg