viimeyönä  minun työkaverilla oli parantajan lahjat. Tai siis se osasi kämmenellä ehtiä sen kohan, mikä on vialla. Minä tietenki huuhaahan hurahtaneena mahallani rellotin sen eessä, koska minulla on selekä vähä kippeä ollu. Se minun ristiselän kohalla piti kättä ja sano: "Tässä kohtaa se vika on, se ihan haisee. Mene käymään lääkärillä, koska Yrjöllä vuotaa verta. Yrjö on sinun poikavauva" .. Sitä minä sitte jäin pohtimaan.,, siinä unessa, että miten niin, oonko minä raskaana. 

 Ja tarkottaako tämä nyt sitä, että jos minä saan pojan joskus, minun on laitettava sen nimeksi Yrjö? Vähä niinku enkeli sano Marialle, että paat sen nimeksi Jeesus tai muuten... Nyrkin punontaa. 

Jouluaatto ja minä ootan, että pittää lähteä töihin. Oisin ostanu tonttulakin, vaan en mistää löytäny. Olen sitten ilman.

Rauhallista joulua vaan kaikille ja Onnellisempaa uutta vuotta!