Minä inhoan kaupassa käyntiä. siellä aina joku eläkeläinen tai joku muu ihminen seistä tokottaa eessä. Ja jos ei oo ihmistuulella, on aina joku joka kyssyy, mitä te nyt näyttelette? Missä se sinä oot nyt töissä? Ja oon aina siinä jonossa, jossa tarkistettaan vuojen lotot, tehhään uuet vuojen lotot ja maksetaan ne taskullisella pikkurahalla. 

Tännään kävin kaupassa ja matka sujui kassalle asti sutjakkaasti, ei tarvinu puhhua ihmisille tai kukkaa ei ollu minun eessä maitohyllyllä. Kassalla oli sitte taas joku lottoamassa ja maksamassa pikkuhiluilla. Minun eessä oli papparainen joka puhu tälle lottoajalle. Minun takana oli ilmeisesti tämän papparaisen kaveri, koska seki huuteli sille papparaiselle ja oli kokoajan minun selässä kiinni. Ku minä maksoin omani, ja alon lappamaan tavaraa veskaani, siitä maksumaatin vierellä. tämä takana olia tuli ihan kylykeen kiinni ja tillotti. Ärsytys alako nousemaan. Annoin tillaa, koska se oli tulossa maksamaan omia ostoksiasa, joita ei ollu kaikki ees vielä kassan läpi menny. 

Pihalla tämä eellä ollu papparainen jutteli jostaki ankelasta tälle lottoajalle keskellä tietä. minä ajattelin, että siirtyy ne ku siihen meen makstalla tokottammaan, sen näkösenä, että jos ei kohta liikuta, joko tuuttaan tai ajan päälle. Ei perkeleet siirtyny ku vasta kolomen minnuutin päästä. 

Mutta suuresti minua huvitti, ku minua kainaloon asti oleva poika, ilmeisesti mopokortti iän ylittäny, kääri sätkää ja sylykeä töpeksi. Sitte se nousi ja alako taluttammaan ihteä isompaa mopoa. 

yksi hyvä syy olla hankkimatta lapsia on, että niistä kasvaa teinejä. teinit on pelottavia, varsinki teinipojat.