Iliman mittää sen kummempia selevityksiä, olen jälleen kerran vappaalla jalalla. Parisuhteessa ero on vaan pelekästään ajasta kiinni.

Mutta tulipa sitte kuitenki semmonen pieni hinku, että eiköstä jottai sutinaa jostaki. tai ees jottai juttuseuraa. Otin ja laitoin ilimotuksen nettiin, että jotaki juttuseuraa, ei mittää elämänkumpparia kuitenkaa. Ei ollu ilimotus montaa päivää. Ihan järetön määrä miehiä puutteessa... no niin no niin. Mutta mikä tekkee ihmisistä pöljän, ku ne netistä ehtii jottai sutinaa. 

Muutaman miehen kanssa juttelin ja se oli aluksi ihan ok. meni muuan tunti, ku viestejä laitettiin, yks päätti heti kertoa, että hänellä on jumalaton jöpö päällänsä ja pisteeksi iin päälle.se otti ja laitto oman kikkelisä kuvan. Juuri sitähän minä kaipasin. Mikä ihme se on siinä vekottimessa niin ihmeellistä, että sillä pittää leuhottaa. Kyllä minä herranen aika tämän ikäsenä ja jo pelekästään ammatin puolesta tiiän, miltä toloho näyttää. Yksi mies vaan hoki ommaa seisokkiaan.Menneekö miehet kapakassaki, että katoppa minkälainen mulla on. ja sitte naiset siitä päättelee, että hmmm... jooo tuon minä juuri tahon. Tuo on ihan sen näkönen. Ku veri pompsahtaa sinne alakertaan, niin katoaako se järkiki sitte siinä samassa? Semmoset ihmiset on ihan vetin turhauttavia. En minä ennää kettää haluakkaa, jos kaikki loput on tuommosia. Hellooo kissanaiseus. Tosin en aio ostaa kissoja ikinä... ennää-

Ei jatkunu nettideittailu kovinkaa montaa päivää ja niin minä huokasin. Oishan se voinu käyä niin, että oisin jollekki surkuhupasalle nettideitille lähtenykki ja sitte päätyny jonku äijän pakkaseen hirvenlihojen viereen. Oisikai se surkea kohtalo seki. :/