"Hei sinä soma polliisi Kuopion polliisista... joka olit siinä sarjassa, et sinä vanhempi vaan sinä toinen.

Olen 34 vuotias roimasti ylipainoinen lähihoitaja Taivalkoskelta. Harrastan näyttelemistä, mutta voin lopettaa sen, jos otat minut omaksesi. 

En omista lainkaan omaa tahtoa, joten saat aina tehdä tahtosi, se ei haittaa minua. Sinun ei tarvitse laittaa minua nyrkin ja hellan väliin, menen sinne aivan itse. Itseasiassa, olen jo siellä. Voit myös pyyhkiä minuun likaiset jalkani, olen loistava kynnysmatto. Alkoholi ei ole minulle ongelma, mutta jos sinua haittaa, voin lopettaa ryyppäämisen. Kylminä iltoina voit myös halutessasi vetää minut käteen, olen luonteeltani täysin lapanen. 

Kirjoita minulle osoitteeseen, jonka olen kirjoittanut tämän kirjeeni kääntöpuolelle. Muistathan että olen ok näk, tod kok, ja muutenkin paras valinta juuri sinulle. Ehdottaisin tapaamista Kuopion torille ensi to. Laitathan neilikan rintaan. 

syysterveisin,

                      nimim. Kohtaanko sinut näin?"