Muutin taannoin koirien kanssa rivitalloon. Ei menny viikkoakkaa, ku isännöitsijä soitti eka kerran, että sinun koirat haukkuu kuulema koko ajan. Lupasin paneutua asiaan. Ja paneuduinki. Meni jonkun aikaa hiljaiseloa, kunnes taas tuli valitus. Tätä jatkunu nyt jonku aikaa.

Ilmeisesti minun koirat on rakkereita, jotka piinaa koko naapurustoa. Oon kysyny muilta naapureilta, kuinka paljo ne aiheuttaa mielipahaa ihmiskunnalle haukkumisellansa... ei ne kuulema haittaa niin paljoa. Joskus haukkuvat jonku aikaa.

Nyt taloyhtiömme on sitte päättäny antaa minulle viimesen varotuksen, jos ei koirat lähe, lähettä kaikki.

Minulla askarruttaa se, että voiko ihmistä häätää pois pelekkien nimettömien valitusten perusteella. koska silloinhan minäki voisin ihan nimettömänä tehä valituksia kaikista. Keksin mitä mielenkiintosempia tarinoita ja juttuja. Näpytän ne sormenpäät verillä nimettömänä nettiin ja ostan popcornit ja alan seuraamaan, millon me kaikki istutaan saman nuotion äärellä sillan alla kosken kohistessa vieressä. Se jolla ahistaa enempi, saa kirjottaa siltaan spraymaalilla nimettömän valituksensa, jota sitte heimoneuvostossa käsitellään... ja annetaan lopulta häätö... osotettaan uusi nuotiopaikka.

Joo, oon katkera. Mulla vituttaa, ku pientä oravaa.