Oon ollut jonkun aikaa tyytyväinen, iloinen, jopa onnellinen. Minulla on taas minun mielikuvitusmaailma. Minulla on omassa päässä ihana elämä. Minä voin kuvata tunteita laulamalla, tanssimalla, näyttelemällä ja puhumalla. 

Minä jaksan, minä voin ja minä pystyn. 

Minä oon jokapaikassa, minä esiinnyn, minä laulan. Minä onnistun. Ei ole koronaa, me voidaan esittää näytelmät, me voidaan juhlia meidän juhlavuotta.  Meillä ei ole rajoituksia. 

Minä käyn puhumassa ihmisille huumeista, niitten vaikutusesta. Oon suosittu, oon laiha, oon semmonen, minkä minun kuuluu olla.  Ihan eri, mitä minä oon.  Kukkaa ei kerro, miten minun pittää ellää, koska kaikki on minulle katteellisia. Kaikki haluaa olla niinku minä. 

Minä oon jo löytäny sen, miksi minusta pitiki tulla. Bill ¨Hader jo kosiskellee minua ja minä laitan nimenvuoksi hanttiin, koska hei! Sillä on jo tyttöystävä, vaan ei se haavemaailmassa haittaa. Se on vaan badabim badabum, ku oikean elämän ihminen, jota en koskaan tule tapaamaan, rakastuu minuun ja heittää pois oman elämänsä rakkauden ja lähtee minun matkaan. 

Ja minä se tyttö menestyn! 

Minä oon nöyrä ja minä olen ylpeä menneisyydestä....

.... .... ... Todellisuudessa en oo muistanut ottaa aamulääkettä moneen päivään. Minä tuijotan seinää samallalailla, mitä viimeviikolla, nyt minulla on vain mielikuvitus maailma mukana. Lääkkeiden kanssa minä tuijotan seinää, en jaksa siltikään siivota, yritän pitää päivärytmiä, koska käsketään--- miksi? Nousen sängystä tekemään mitä? 

Ihmisen pittää tehä töitä, ihmisen pittää pärjätä, ihmisen pittää olla siisti.

Ihmisen Ei saa ajatella synkkiä asioita, ihmisen Ei saa ajatella, että elämä mennee hukkaan. Naisen ei saa ajatella koskaan, ettei koskaan saa lasta, jos kuukautiset tullee. EI SAA AJATELLA MITTÄÄ NEGATIIVISTA,ETTEI KELLEKKÄÄ VAAN TULISI PAHA MIELI. 

Pittää vaan olla ihan vitun tyytyväinen ja hengittää. JA ihmisen pittää ottaa se vitun pilleri. Koska mielikuvitusromanssit ei oo oikeita, eikä niistä koskaa mittää tuu. Ei mielikuvitus- eli oikeistakkaa romansseista.

vittu