Mätlok on lakimies ja ihan komea. Mätlokin tapasin myös tuolla sinkkujen tyrkkytorilla. Mätlok halusi meleko pian numeron, jonka sitten antoin sillä eholla, ettei mittää kikkelin kuvia sinne laiteta. Siinä se laitteli kaksi (2) normaalia viestiä. Hän kertoi olevansa töissä juuri sinä hetkenä. Sitten tuli kuva hänestä boksereissaan. Minä kysyin, että minkälainen työpaikka se tuommonen, jossa saapi ihan vallan kalsarisilleen juoksennella. Kuulema etätyötä tekkee kotona. sopimuksia ja sen sellaisia. Sitte tuli uusi kuva, jossa se pilippeli kurkisteliki jo sieltä bokserien lahkeesta. Minä sitte kyssyin siltä, että miksi se moisia laitto, ku jokkaitnyt. " Mä vaan, että jos ensin tulisit kiimax ja sitten kliimax" " no mitä ne lakipykälät sannoo tämmöseen kuvien lähettelyyn? Ja ootko ajatellu, että minä voin näyttää tämän kuvan minun työkavereille?" "eeeet saa näyttää. ja Jos tämä on keskinäinen sopimus, niin ei se haittaa, että minä tuon kuvan laitoin!" 

Sitte nakkasi pirruus. Minä viestittelin sen kanssa jonninjoutavia, väistelin sen seksuaalisia ehotteluja. Leikin viatonta. Lopulta me sovittiin, että hän tullee minun luokse perjantaina saunomaan. Se odottamisen ilo, mikä hänellä syttyi. Ihan vallan hehku niissä viesteissä. Oli mitä värikkäimpiä kuvailuja, miten hän haluaa minun kanssa saunoa. Ja mitä hän haluaa minun tekevän. 

Saapui perjantai, Mätlok oli innoissaan illasta. klo 19 oli määrä tavata. Mutta voi pahusi, minulle tuli este ja kamalat kuukautiset. Joten minun täytyi perua. ( Este oli kokous, joka muka kesti  kauan. ei kestänyja kamalat kuukautiset oli telekkarissa oleva hyvä ohjelma.). 

Mätlok suuttu. 

 

1. Laittaa kikkelin kuva sillä ajatuksella, että ensin tullee kiima ja sitte kliimaks... Jos tämä toimisi nuin niin voin sannoa, että oisi yhtä orgasmin lätkettä jo ihan perus päivä töissä.  

2. Jos keskinäinen sopimus olikin hänellä ja hänen kikkelillä, että nyt laitetaan tytölle passikuva, ja minä en siihen sopimukseen kuulunu, vaikka ehottomasti kielsin niitä laittelemasta. Saanko minä nyt sitte näyttää sen kuvan minun työkavereille? Minä vaan, jos se vaikka tulisi toisillekki se kiimax ja sitten kliimax?