Mulla on pitemmän aikaa ärsyttäny ihan jäätävästi se, että minua neuvotaan ja opastettaan iliman, että sitä neuvoa oon pyytäny. Etenkin Miehet on siihen ihan paneutunut. Minulle tullee tosi tyhmä olo siitä, etten minä aikunen ihminen semmosia asioita muka tajuaisi. Voisin olla aikuinen ja antaa olla ja laittaa toisesta korvasta sissään ja toisesta ulos, mutta tämä on jo niin pitkään muhinu minun ärsytyskeskuksessa, etten aio. EN.

Kävin treffeillä erään mukavan miehen kanssa pari kertaa. Ekoilla treffeillä se selitti mulle ainaki 15 minuuttia siitä, kuinka hän ei tiiä tulleeko hälle sitä kipinää. Seuraavilla treffeillä se luennoi minulle siitä, kuinka pitäs Outilla laittaa kokovartalo kuva tinderiin, että ihmiset, jotka vaikka saattasi minun tapasista pylleröistä tykätä.Katokku miehet voi pettyä, ku sinut näkkeeki livenä. Esimerkiksi hän kertoi, kuinka hän oli erästä toista pullukkaa naista neuvonu, miten hän saisi semmosta seuraa, joka kohtaa hänen markkina-arvoasa. ja onnistumistarinansa päätteeksi hän näytti minulle kuvan siitä tytöstä, joka oli tehny työtä käskettyä. Ja onnellisessa parisuhteessa avannossa lillu hän. Ei siinä mittää...  minä oon tehny petoksen. Voiko siitä muuten valittaa kuluttaja-asiamiehelle jos söpön näkönen nainen onki lihava akka. Tuommonen kakkoslaatunen nainen, myyään 30 prosentin tarralla päiväsaikaan ja ilta kasin jäläkeen onki jo 60 prosenttia

Tuli tosi pieni ja tyhmä olo. Pöljähän minä hyvänen aika oon, ku ees mittää yritän. Miksen minä vaan tajua, että meille rumille ja lihaville kakkosluokankansalaisille on se oma hyllystö, josta me voiaan sitte löytää toisemme, Jos me kaikki ylipäätään mahutaan sinne. Mutta onneksi hän kuitenkin otti asiakseen ihan kahtena erillisenä iltana kertoa ja opastaa minua siitä, miten mulla pitäsi tehä.

EN laittanu koko vartalokuvvaa yhäkää. Kävin treffeillä uudestaan. Hän myös selitti minulle esimerkiksi, miten jää syntyy, mistä tietää, onko jää heikkoa ja jne. Hän tuli käymään minun luona, jolloinka hän sittei itse kysy Suomalaisista saunatontuista. Vastasin, että noh, minun tonttu pittää saunassa niin railakkaita juhlia, että oon saanu jo pari varotusta asiasta. Hän nousi ja kävi huutamassa sille minun saunatontulle. Kirjaimellisesti. 

Sittepä siitä miehestä ei kuulunukkaa mittää monneen kuukauteen, Iteasiassa olin ihan tyytyväinen, ettei kuulunu. Säästi vaivan selittää sille sitä niin vikahan ei ole sinussa, vaan minussa ja yhteiskunnantilassa, ettei meistä tule vuosisadan rakkaustarinaa. 

Parin kuukauen päästä hän sitte rikkoi hiljaisuuden ja laitto viestin. " Hei. Haluaisin selittää hieman käytöstäni. Sinä varmaan mietit, että minä en tykännyt sinun vartalostasi, vaikka oikeasti minä pidän siitä todella paljon. Kyse oli siitä tonttu hommasta. Älä ikinä puhu miehille tuollaisista asioista, koska ne saattaa pelästyä: Siinä on nainen joka puhuu tontuista ja tuhlaa aikaansa leikkimällä olevansa prinsessa"

MITÄ IHMETTÄ!!! Minä en alottanu tonttukeskustelua, MINEN HUUTANU SILLE TYHJÄLLE SAUNALLE!

Eräs miespuolinen ystäväni kerran neuvoi minua, miten autoa tankataan. Siis miten sitä automaattia käytetään, koska se voi kuulema olla haastava, ku pittää painaa eristä napista. Niin hän sen sitte neuvo. Ootin, että se automaatti on jotenki oikeasti erilainen ja haastava. Mitästä vittua. Piti ihan painaa semmosta nappia, ku MUU SUMMA. Ärsyttää.

EI varmaankaa kukkaa heistä pahhaa tarkottanu, mutta... Voisko säästää ne selitykset ja ohjeet ja opastukset siihen, jos minä vaikka joskus KYSYN sitä ohjetta ja neuvoa.

JA MITEN NIIN LEIKIN OLEVANI PRINSESSA! MINÄ OLEN ITÄTUIRAN MATOFAKIN PRINSESSA! DON`T TELL ME WHAT TO DO!!!! ENKÄ RAUHOTU!