Kävin energiahoidossa täkäläisellä energiahoitajalla. Voin suositella sitä kaikille, joilla on tapana viilettää ajatuksissa joka puolella ja jos ei ossaa rauhottua. 

Se alkoi sillä, että hoitaja laitto kynttilät tulille ja tuoksu öljyjä ja taustalla kuulu rauhallista musiikkia, sitte alako hoitaja rummuttammaan noitarumpua. Sen aikana alako tuntumaan siltä, niinku joku muu oisi minun naaman sisällä. Poskipäitä kiristi ihan mahottomasti. Jotenni semmonen olo, että semmonen jyrkkä kasvoinen. siis jolla on voimakkaat kasvot ois ollu minun paikalla. Hoitaja laitto kädet minun kasvoille ja sano sieltä esille tulevaksi silmän. ihmisen silmän jossa on kissan iiris ja pupilli. se on minun kolmas silmä. Hirveän jännää oli kuunnella kaikkea, mitä se näki. Esim. minä oon entisessä elämässä ollu intiaani ja eläny keskiajalla... ja joku vuoristo maisema. Ja joku mies tasapainottelemassa jyrkänteen reunalla keittiöntuolin kanssa. hui. 

Se tuntuu ihan huuhaalta, että miten voipi muka pötköttely mennä niin päähän. pois lähtiessä piti miettiä, että uskallanko minä ajjaakkaa, ku tuntu niin huijuttavan. Nyt onki sitte loppu illan tuntunu ihan ku aina välillä heittäis aivot ympyrän keskenänsä siellä. Mutta siitäpä juolahtiki mieleen, että minun uusi harrastukseni voisikin olla meditointi... haaaha haa. minun adhd aivoilla ei paljo olla miettimättä. Mutta sitähän voisi kokkeilla. eikö!?