Olen taas terästäytynyt tässä tinderimaailmassa. Olen treffannut muutaman miehen kanssa, yhden kanssa leikin vähän aikaa, että joo tämä se on parisuhe ja tämä se toimii. Ei toiminu. Syystä ja toisesta. Latasin uudestaan tinderin ja aloin selailemaan. Vastaan tuli Kamu . Hänen nimi oikeasti on Kamu. Tai niin se mulle sano. 
Kamu ei ole suomalainen. Eräänä päivänä Kamu sitten tuli käymään teellä. Hän kun ei kahvia juo. Tarjosin teetä. Hän joi sitä teetä ja suoraan asiaan: " Anna mina nuolen sinua" " no en anna" " ok. ei problem, nuole sinä sitten minua! Se normaali"  "milloin sinä haluta teke seksi. Minä kerran teke seksi yhden naisen kanssa ja nainen sanoi: "iiihana, ei kuka teke seksi nuin ku sinä teke seksi! Milloin sinä teke seksi? " " no en ainakaa nyt" " no mutta se normaali. miksi sinä et teke seksi minun kanssa" "enhän minä nyt hyvänen aika ees tunne sinua!" " tunnet ... minä tunte sinut. Minä tietä missä sinä asut sinä tietä missä minä asun, Se normaali!" 

Se istu minun sohvalla, yhtäkkiä se nousi ja laitto sälekaihtimet kiinni; " ihmiset katso kun minä ja sinä istu tässä. Milloin sinä haluta teke seksi? " " EN HALUA!" "Niin vaan millon sinä halua teke seksi?" " no v**** vaikka ens viikon keskiviikkona!" (en tiiä miksi sanoin nuin) " no hyvä, minä tulla silloin teke seksi!"

Se istu ja hiero ihteäsä haaroistasa ja selitti: "Minä käyn toissa tulen kotiin, Haen marketti tavara jos tarvin tavara, katson the news, katson jalkapallo, teke ruoka, siivota asunto. sitten teke pleisteissön. Sinä et halu teke seksi. Sinun ulkonäkö se normaali, miksi ei teke seksi?" " Nyt se on pikkusten kamujen kottiin lähtö aika!" 

Se haisi palasaippualle koko ukko ja se halusi halataki. Se haju tarttu minun vaatteisiin ja minen ikinä osta palasaippuaa. Ja se ei ees juonu sitä teetä loppuun.